Translate

lørdag 18. juni 2016

Lilla hos Barnemix.

Veldig kjekt tema hos Barnemix denne gangen,nemlig LILLA.Herlig digi fra Lemon Shortbread.Du finner de også på Facebook.

Lilla er muligens favorittfargen min,så jeg tenkte at jeg skulle kjøre det så lilla jeg kunne.I utgangspunktet et enkelt kort,men her synes jeg motiv,mønsterark og blomster er mer enn nok.




Motivet er fargelagt med Copic.Nok en gang har jeg ikke skrevet opp fargene underveis.Beklager dette.



Enkelt pyntet inni.Stempelteksten er ukjent.


Jeg har brukt:
Bazzill: Lilla og Vanilla.
Mønsterark:Lavender Garden 06 fra Craft & You og Forventning-Vakre blomster fra Papirdesign.
Dies:
Til formen på kortet og paneler:Lifestyle Nesting Dies
Bak motivet:Spellbinders
Blomster:Joy Crafts
Swirl:Cherry Lynn Designs
Hvite halvperler i ulik størrelse.
3D-puter
Zing! Metallic Embossing Powder
Versamark Embossing Ink

Håper du liker min variant av LILLA :)

Klem fra meg.

Utfordringer:
Lemon Shortbread challenge: challenge-17-anything-goes.
Card and Scrap: udfordring-120-dies.
Craft your Passion Challenges: challenge-316-always-anything-goes.
Crafting from the Heart : challenge-116
Crafty Creations Challenges: tic-tac-toe. (pearls-image-leaves)
Create and Inspire: challenge-48.




7 kommentarer:

  1. Lekkert! <3
    Nydelig fargelagt motiv.
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    SvarSlett
  2. Great card thanks for entering our challenge at Crafting from the Heart good luck x

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med kjempe fint fargelagt motiv. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. DT Veronique

    SvarSlett
  4. For et lekkert kort du har laget. Nydelig fargelagt. Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kort O`Mania. DT-Reidun.

    SvarSlett
  5. Dette var nydelig. Liker detaljene med blomstene, mønsterarkene og nydelig fargelegging. Tusen takk for at du deltar hos Lemon Shortbread og lykke til. Håper du blir med oss igjen på den nye utfordringen som starter idag. Klem Bettina DT Medlem Lemon Shortbread

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort. Er helt enig lilla er en nydeligfarge bruker den fargen mye jeg og.
    Tusen takk for du deltar hos Kort'O Manina.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Lekkert kort i nydelige farger.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett