Translate

onsdag 17. august 2016

Tre forskjellige kort med samme motiv.

Jeg har fått leke meg med digier fra Kreative Hender igjen og denne gangen kan jeg vise fram tre forskjellige kort med samme motiv. Digiene på alle kortene og mange flere finner du her .


Første kortet har base av brun bazzill.Mønsterpapirene er fra Dixie Craft.Dieser rundt motiv og tekst er fra La La Land.Kofferten og passet er en dies jeg kjøpte privat.Vet ikke produsent.Svertet alle kanter med Distress,Vintage Photo.Knapper fra Europris.


En helt annen variant her. Mitt første stjernekort.Basen er rød bazill og mønsterarket er en rest som går i sort og rødt.Skolissene er farget med Copics.Stjernediesene som er brukt her er fra Little B.For å få med hele skoen i motivet har jeg tegnet på innsiden av en dies og klippet ut for hånd.


Jeg liker veldig godt denne teksten.Vil nok bli brukt flere ganger hos meg.


Veldig enkelt bak også.


Det siste kortet er et pengelomme-kort.Jeg har laget endel av disse og de er rett og slett geniale.Dette er et gratulasjonskort,så teksten "Hurra for deg" passer perfekt.Her er basen i sort bazzill og mønsterark fra Kort&Godt.Jeg mener stjernebling er fra Staz.Mal på dette kortet finner du hos Ane Lene.

Jeg håper jeg har gitt deg litt inspirasjon i dag.Kos deg med scrappingen!

Klem fra Belinda

Utfordringer: 
Scrappegarasjen : utfordring-27-bursdag.




4 kommentarer:

  1. Nydelige kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Artig måte å utfordre seg på! Flotte kort!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  3. Kjempestilige kort!! Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  4. Kjempe stilige og tøffe kort! Takk for at du scrapper med oss i Kort o Mania.
    DT-Mari

    SvarSlett