Translate

lørdag 24. desember 2016

God Jul.

Da var dagen vi har ventet å¨omsider her. Selveste julaften. Jeg har æren av å åpne den siste luken i Papirlosjen sin adventskalender og her har jeg lagt en kalender laget av fyrstikkesker.
Jeg har benyttet meg av denne månedens sponsor, KreativeHenderDigis. Dette er digi nr 237.





Basen er som nevnt, laget av fyrstikkesker. Bazzill i brunt og vanilla er base. Til skuffene har jeg brukt restepapir.I bunn er det møsterark fra Maja Design. Skuffene har håndtak fra Tim Holtz. Motivarkene er fra Dixie Craft. Alle kanter er svertet med Vintage Photo.
Juletrærne husker jeg ikke hvor jeg fant,men denne typen får du tak i " overalt". Jeg har malt på Modeling Paste og hatt glitter over. Hjorten i tre mener jeg at jeg fant på Nille i fjor. Har skrevet tallene på med gullpenn.

Disse kalenderene er lette å lage og kjempesøte. Håper du likte min variant. Du har også mulighet til å delta i utfordringen vår denne måneden. Den heter "Jul/Vinter" og du finner den her. Du har 11 vinnersjanser denne måneden. Alle i Losjen skal gi hver sin RAK til sin favoritt samt at vi trekker en vinner som får premie fra vår sponsor, KreativeHenderDigis. 

Vil ønskedere alle en gledelig og fredfull julehøytid.

Klem fra meg.

Utfordringer:

CardMania: anything-goes.
Kort o Mania : utfordring-166-jul
Papirplaneten: utfordring-12-jul.


1 kommentar:

  1. Aldeles lekker advendt kalender:)

    Takk for at du scrapper med oss i Papiplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett