Translate

lørdag 18. februar 2017

Søte drømmer.

Har laget et easel-card med shakere for Scrapomania. Å bruke stjerner som pynt til gutter har jeg gjort i lang tid,men disse stjerne-shakerene var en ny greie for min del og frister absolutt til gjentagelse!

Basen er i mørk blå bazzill med et lysere blå lag før det nydelige mønsterarket fra MajaDesign. Falt pladask for denne nydelige måne-diesen,stanset ut i Bazzill Foil,sølv.



Teksten og babyen er fra Kort&Godt M 356. Babyen er fargelagt med Copics og teksten er embosset med sølv.


Jeg fylte stjernene med halvperler,miniperler og sjerte-paljetter.


En liten tag til personlig hilsen la jeg bak motivet.

Det ble et kort jeg synes passer vel så godt til både fødsel,dåp og bursdag til en liten prins.

Visste du at Scrapomania har utfordringer på Facebooksiden sin? En kan vinne et kortkit og de er kjempeflotte. Ta en titt på det festede innlegget på siden deres her.

Kos deg med scrappingen!

Klem fra meg

Utfordringer:
CopicMarkerNorge: cmn-84-bingo. (har valgt øverste linje vannrett.Lag-på-lag,diecut og tekst)
Crafting from the Heart: challenge-146.
Crafty Creations : anything-goes.
Nordsalten Hobbyklubb: hurra-for-deg.(Synes kortet mitt passer til bla et bursdagskort til en liten prins)
Papirplaneten : utfordring-14.







6 kommentarer:

  1. Så herlig natta kortoglikte godt disse stjerne shaker som du hadde laget:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Beautiful easel card love the cute image and shaker stars--Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    SvarSlett
  3. Beautiful creation. Love the whole design.

    SvarSlett
  4. Dette kortet var tøft og annerledes! Jeg digger stjerneshakerene! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett
  5. This is so cute. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort, med mange fine detaljer. Likte og godt stjerneshakeren og teksten som er embossa. Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT-Annelen

    SvarSlett