Translate

mandag 11. desember 2017

Luke 11 i adventskalenderen.

Den luke er det jeg som skal åpne og her har jeg lagt et lollipopkort i dus blåfarge med sølveffekter.



Som så mange andre scrappere har jeg overflod av saker og ting og for min del har jeg mye mønsterark og det var dette jeg ville gjøre en innsats på her. Mønsterarkene er fra Panduro. Har brukt MS-punch på ytterste delen av kortet. Poinsettadies til blomstene husker jeg ikke produsent på. Glitterark fra Panduroblokk. Diesen mener jeg er fra Amy Design. Blå blonde og sølvbjeller rundt et sugerør som jeg snurret husholdningstråd rundt for å få det til å passe bedre. Jeg gjør det ofte rett og slett fordi jeg synes det er penere.

Håper du finner litt inspirasjon nå og slenger inn et bidrag eller tre i utfordringen vår. Kos deg i førjulstiden.

Klem fra meg

Utfordringer:
CardMania: cmc99-christmas.
Crafting from the Heart: challenge-187.


3 kommentarer:

  1. Elsker å bruke rester 😊 så dette var midt i 🎯👍

    SvarSlett
  2. Flott lollipop kort og kjekt å få brykt litt rester:)
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Wonderful creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett